czwartek, 6 czerwca 2013

I ROZDZIAŁ :  ,, Obóz "


-Mamo ! Są wakacje .. czy mogłabym...- Zaczeła kristin.
- Słucham?
- A więc ( raz kozia śmierc ._. ) Mogłabym pojechać na obóz do Irlandii?
- Że gdzie ?!
- w Irlandii... - ( moglam narazie nie mowic gdzie .. ) pomyślała.
- Zwariowałaś ?? - krzykneła.
- mamo , mam 17 lat .. Moja pasja to śpiew .. a to jest obóz ,, Singing is me Life " ! To cos dla mnie!
-Ehh..
- Błagam cię !
- Na ile?
- na całe wakacje..
- Tylko masz mi potem coś zaśpiewać nieśmiałko ty moja.- uśmiechneła się mama.
- Ojejku  !! Dziekuje Dziekuje Dziekuje ci MAMO !
- Ale jeszcze Ojciec.
-Ooo..- uśmiech znikł mi z twarzy.
- Coś wymyśle .. - Powiedziała mama .
- naprawde?- zaskoczylam się.
- Tak.. Wymyslaj wymowke , mlody mozgu !
-Moze że pojechałam do Babci ..
- na Węgry?
- Tak.
- To może pójść..
- Kocham cię mamo !!!!!!
- a Skąd weźmiesz pieniadze?
- Odkładałam całe życie na taką chwile ! Poradze sobie ! A zresztą będą nas karmić.
- No ja mam nadzieje.
Pocałowałam mame w policzek i wyszłam z pokoju..

( Dokoncze jutro bo każą wylanczac ;* )

2 komentarze: