piątek, 7 czerwca 2013

W pokoju zaczełam myśleć co moge założyc...Hmmm..
- Córcia !!!!!!!
- Czego ..
- Nie tym tonem do ojca..
-Ups ;O !
- Nigdzie nie jedziesz .
- CO ? Dlaczego?!
- Bo ci nie pozwalam .
- Ale tato !
- Tatoo..;c
- Nie ! To za daleko.
- Wcale że nie ..
- To na Węgrze !
-Aa..no tak.. no bo.. wiesz..no.. dawno nie widziałam Babci :3
- Nie wciskaj mi kitu młoda damo.
-?!
- Wiem , że nie jedziesz do babci ..
- yy no  bo tak wyszlo . Chce realizować swoje marzenia!
- Marzenia u Ciotki?
- Ciotki? Tak u ciotki...
- Nigdzie nie jedziesz.. A teraz jade do pracy..
i Wyszedł.
- MAAAMO !!!!!
- Tak?
- Jakiej ciotki?
- twoj wujek wyszedł za mąż. Teraz mieszka w domu babci.
- A Babcia gdzie?
- W Irlandii :)
- SEERIO? Jak , gdzie , kiedy ?\
- Sama nie wiedzialam. Zadzwoniłam do niej ostatnio.
- mhm.
- Będzie cie miała na oku.
- Ale tato się nie zgodził ..
- On jedzie na delegacje , nie będzie go przez całe wakacje. Tylko masz sie wyrobić ;p
- Naprawde? Jezu mamo  ! Kochana jesteś !
- No wiem . A teraz idz sie pakować !
- Wyjazd ... yy mamo zobacz tą kartke !
- wyjazd jest.. JUTRO !
- CO? - krzyknelam
- o 1.
- Uff .. do 13 sie wyrobie.
- do 1 rano ....
- co?
-Zycze milej nocy :)- i wyszła
- Mamo nie pomozesz mi?
No chyba raczej nie...
- MAMO !
- CO?!
- Dasz mi .... kase na ciuchy?
- SLUCHAM ? Nie dość ze ci pozwalam to jeszcze chcesz nowe ciuchy?!
- Mamo.. Nie chce tam wyjść jak , no wiesz co..
- Jasne jade ci po ciuchy a ty zobacz co tam jeszcze potrzeba.
- Ok.
I po pokoju słychać było mój krzyk:
-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
- Pożarr?! TSUNAMI?! Trzęsienie ?!
- NIE !!!!!!!!!!!
- CO sie stalo?
- Instruktorem na obozie będzie.........
- Wyduś to z siebie.
- Zobacz na stronie ! :

Niall horan , Zostanie instruktorem na Irlandzkim obozie ,, Singing is me Life " 

- Mój wujek organizuje ten obóz w tym roku . Poprosił mnie abym został instruktorem śpiewu
w obozie . Nie miałem nic przeciwko - mówi Niall.




- ROZUMIESZ TO !!!!!!!!!!!!!!!

C.D.N ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz